Egy szubjektív, kritikus oldal

2015. március 24. 16:17 - EszkoF

WWE - RAW - 2015.03.23. - A rosszat jó követi. Na meg fordítva!

Elérkeztünk a WM31 előtti utolsó hétfői adáshoz. Az elmúlt hetek RAW-jai mind átlagon felüliek voltak, így gyrosan át kellett magamban értékelnem a dolgokat, mert lassan már hihetetlen, hogy valakinek három adás zsinórban tetszen. És ez szégyen. Nem tudom, hogy ennek az átértékelésnek köszönhető-e az, hogy ezt az adást már a szarabbnál is rosszabbra minősítem, vagy annak, hogy tényleg ennyire borzalom volt. Na de nézzük, mit is tartogat nekünk ez a csoda?

 Az adás meglepően Stinggel indult, aki, mintha teljesen természetes lett volna a ringbe sétált és beszélni kezdett. Na mondom csodálatos. Egy újabb sztár került a WWE média prostituált listájára Hulk Hogan után. Kérdem én. Nem volt sokkal jobb a hallgatag, komoly, tetteivel és pillantásaival kommunikáló Sting? Dehogyis nem. Dehét ez van...Manapság az a divat, hogy nyalatni kell mindenkivel a közönség seggét, mert anélkül eladhatatlanná válnak a karakterek. Fantasztikus. Jött Steph, majd HHH is, mivel Sting meg merte ragadni a tehene kezét. Már akkor tudtam, hogy itt nem lesz semmi amikor a COO besétált az arénába. Csak akkor nem értem mi értelme volt ennek az egésznek. Mentális hadviselés? Hagyjuk már. Azt engedjük át Wyattnek, két ilyen harci vadállat nem úgy kéne egymásnak feszüljön hogy csúnyán néznek egymásra. Felfigyeltem azonban arra, hogy Stephanie nagyon lekicsinylően beszélt Stinggel, ami reménykedésre ad okot, hogy talán a WCW legendája mégsem kap ki vasárnap. De legyünk őszinték, erre vajnyi kevés az esély, kivéve ha hosszabb távra terveznek a Stinger-rel, mert őszintén szólva van benne energia és potenciál bőven, én nagyon szívesen elnézném mondjuk a WHC övért küzd...Ja várjunk...

raw_1139_photo_013-519182720.jpg

Arról a TT meccsről azt hiszem hogy jobb ha nem beszélünk, mert...egyszerűen borzalmasan sablonos és unalmas volt. Abszolút az adásidő kitöltésére szolgált, egyszerűen...értékelhetetlen. Az IC meccsről majd később, lépjünk tovább.

Ezúttal megkérnék mindenkit, hogy anélkül, hogy újranézné az adást, sorolja fel az 5v5 meccs résztvevőit. Biztos van aki szolidaritásból végignézte ezt, de az nem én voltam. Azt a homokos Rózát láttam benne, a gennyládát tökéletesen alakító Miz-t és Sandow-t, illetve a végén mindenkit hazavágó Rybacket. Ja és visszajött az Ascencion is. Juhééé.

A szavazás után kiderült, hogy Orton ellenfele Rollins és a kerti törpék hadosztálya lesz. Na mondom. Vajon előadhatnak-e valami olyasmit, amit nem láttunk Orton visszatérése óta? Naná, hogy nem. Most őszintén...Mi a szar volt ez? Rollins karaktere egy éjjel nappal segget kúró homokos 1 Direction fan megteremtésére is kevés ezzel a két szerencsétlennel, ráadásul ezt tovább fokozzák azzal, hogy be sem engedik az ilyen meccsbe. Elismerésem öccsém, ez már valami. Orton persze hamar nyomorba küldte a két -másodállásban iskolai takarító - tagot, ééééés ennyi. Ennyi volt az egész. Csodálatos, komolyan már itt fogtam a fejem, pedig hol volt még a vége?

raw_1139_photo_107-21399279.jpg

Érkezett a díva meccs az agyonvasalt Brie-vel, a szétplasztikázott Nikkivel, illetve a két tökéletes dívával. Itt legalább megtörtént az, ami az adás többi részéről, meccséről egyáltalán nem mondható el. Alakult a sztori. Remélem, hogy a tag team-es baromságot felbontják vasárnapig, és kiírnak egy Tripple Threat mecset az övért, mert...Komolyan meg kell magyaráznom hogy miért?

raw_1139_photo_137-711709996.jpg

Whiz Khalifa után egy újabb agyonhypeolt rap-sztár is tiszteletét tette a RAW-n. Hihetetlen hogy mennyi mindent meg nem próbálnak a színvonal növelésére - sikertelenül. Ugyanúgy ahogy a másik rappert, ezt is telibeszarom, ugyanúgy, mint Axel-t. Na meg Hulk Hogan-t. Igen telibeszarom Hulk Hogan-t, mert valahányszor öklendeznem kell amikor megjelenik, mert úgyis tudom, hogy egy John Cena kaliberű szöveget fognak vele elmondatni, és ami azt illeti nekem ehhez nincs gusztusom. Ahogy már az elején említettem, Hogan mellet úgy tűnik Sting is a WWE által befolyásolt kurvák szerepét töltik be, és ilyen feltételek mellett, borzalmasan örülök, hogy Austin ilyen formában nem tagja a szerveztetnek. Már csak az kéne, hogy ő is az a nyáladzó beszédkirály képében jelenjen meg egy nap. Snoop Dog-ra ráadták a legkönnyebben elszakítható pizsamát, amit a Backstage-ben találtak és, mint egy nemzeti hős, kitessékelte, -a mindenki előtt csak lábatlankodó- Axelt. Olimpiai teljestítmény, díjat neki.

raw_1139_photo_158-3968757563.jpg

Volt valami meccs a Matadorok és a TT bajnokok között, amiből 5 másodpercnél többet nem is néztem meg, tekertem át. Sosem veszteget az ilyennel az időmet.

Amikor megláttam Jack Swagger-t azt hittem felállok az asztaltól és kikapcsolom a gépet. Beletemettem a képemet a tenyerembe, és szótlan voltam. Komolyan, én már tudom leírni, hogy mennyire ocsmány lenyelt, kihányt, megevett, felkérőddzött dolog már ez, és hogy nekem mennyire elegem van belőle. Majd persze jött Széna, akinek a mentőakciója balul sült el, és így kaptunk egy elég egyértelmű jelet arra, hogy vasárnap az orosz korcs veszíteni fog. Mondtam Jorge-nak is, leírom ide is, nagyon csalódott leszek, ha Rusev ezt is megnyeri. Nagyon csalódott. Kérlek WWE: Legalább ezt ne bazd el!

raw_1139_photo_197-3498327462.jpg

Elgondolkoztam Wyatt szegmense közben magamon és be kell ismernem hogy Wyatt jó. TAM-TAM-TAAAAM! Miért jó Bray Wyatt? Azért mert elfeledteti nézőjével, hogy mit is néz éppen. Elfeledteti nézőjével, hogy egy verekedésnek színlelt dolgot néz. Én speciel végig úgy éreztem magam, mint egy pszicho-thriller-ben, és én csodálkoztam magamon, hogy tetszett a dolog. Ez az Undertaker-rel kialakított feud az egyik legjobb ötlet volt a világon, DE! továbbra is fenntartom azt a véleményemet, hogy Wyatt, így, csak pozázással, és lelki terrorral, még nem lesz egy jó pankrátor. FACT. Mondhat bárki bármit, a ringben egy nulla, azonban valahogy még mindíg evickél a WWE vizében.

raw_1139_photo_212-1785855352.jpg

A Burger King fantasztikus burkolt reklámja után következett az IC szegmens. Ma már másodjára.Na és itt a meccs ami miatt abszolút fölösleges volt az adás eleji 2v2. A Ziggler Bryan még mindíg egy jó párharc azonban megsépkelve egy Ambrose speciális bíróval. Hmm. Pikáns. A meccs elviselhető volt, láttuk már igazából, úgyhogy semmi egetrengető újdonság. A végén annak a tumultusnak sem volt sok értelme, és csak remélni tudom, hogy Harper lába nem sérült meg komolyabban amikor a létra ráesett. Az IC mecs sokak szerint elviszi majd a reflektorfényt a WM-en, én azért annyira nem hypeolnám fel, nehogy aztán nagyot essünk a létráról.

raw_1139_photo_238-3096606436.jpg

A Main Eventről nem fogok többet írni 5 sornál, mert nem érdemel még annyit sem. A zsírfolt szokásosan pofázott, Lesnar pedig, a tükéletes alárendelt hímringyó szerepét utánozhatatlanul megtestesítve végighallgatta az egészet, majd egy kis erőfitogtatás Reigns-szel, és kapkodás az övön, mint a negyedikesek. Taps-Taps.

raw_1139_photo_263-1379359529.jpg

Hát, mit is mondjunk. Eszméletlenül szar egy adás volt ez, semmi sztorival, bár PPV-k előtt ez nagyjából így szokott lenni. A nagy Lesar kontrta Reigns szemtől szembéből lett egy általános iskola szintű veszekedés és az IC öv körül sem tudtak már újat mutatni nekünk. Wyatt ugyanott tart, mint két hónappal ezelőtt, a Széna Rusev pedig egy abszolút standard feuddá alakult. Azonban ezeknek ellenére, a WM31 abszolút ígéretesnek tűnik, és ne feledjük, pénteken jön a Smackdown Jorge-val, és a 8 emberes TT mecsel. Talán kapunk valami megehetőt még a pankrációs világ legnagyobb eseménye előtt. A WM-ig én búcsúzom tőletek, a viszontlátásra!

EszkoF

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eszkofoci.blog.hu/api/trackback/id/tr267300535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egy szubjektív, kritikus oldal
süti beállítások módosítása