Egy szubjektív, kritikus oldal

2015. január 30. 17:01 - EszkoF

WWE - Smackdown 2015.01.29 - Újabb hét, újabb unalom az SD-n

Teganp, másodszor került megrendezésre a WWE történelme során csütörtökön a Smackdown, amihez mindeh héten ugyanazt az egy reményt fűzzük: Hátha most jobb lesz. Sajnos az esetek 90 százalékában csalódnunk kell, hiszen a Smackdown minősége néhány éve már a szar és a minősíthetetlen között stagnál. Ez most sem volt másként, nézzük a tegnapi Smackdown hogyan altatta el nézőjét a gép/TV  előtt.

 Az adás ugyebár Tripple H-el keződött, valószínűleg csak azért méltóztatott kimenni a közönség elé egy Smackdown adáson, hogy valamivel kárpótolni tudja a hétfői elmaradt RAW miatt zsibongó közönséget. Őszintén szólva a beszédéből nem hallgattam meg két egymást követő egész mondatot, mert annyira hidegen hagott. Jött Reigns, a közönség megint vegyesen fogadta, az Isten tudja miért. sd_806_photo_010-760456751.jpg

Volt egy szokásos szóváltás ami szerintem szintén nem hozott lázba sok embert, majd egy szánalmas felvezetés után megkaptuk a Reigns vs Big Show 855423. részét. Mintha már nem verte volna el elégszer... A meccs maga sem volt jó, és a párosítás is mocsok unalmas már, lassan eldönthetnék hogy mit akarnak Reigns-el és Big Show-al.

sd_806_photo_036-4127613336.jpg

Rollins is bejött tenni a szépet, aztán tett egy ugyanolyan Open Challange-t, mint a Sumerslam-en. Gondoltam már megint bejön Ambrose, de helyette inkább a már lassan hármas tag team-mé avansálódó Ziggler, Rowan, Ryback jött... Bohóckadtak két percig aztán Rollins és a két takarítója elhúztak mint a vadlibák. Hát ennek aztán kurva sok értelme volt. Itt is ugyanaz a helyzet. Nem tudják eldönteni, vagy csak nem akarják közölni, hogy ki kivel fog feudolni... Látok valami Ziggler vs Rollinst a levegőben, dehát annak is mi lesz majd a tétje?

Kane mondott három mondatot a koporsó fölött, ami annyira vérlázító volt hogy majdnem szívstoppot kaptam. Ja nem. Nagyon erőltetkik szerencsétlent, küldjék már a Hall of Fame-be, már rég nem az aki volt. Ne kínozzák és alázzák hétről hétre.

Végre a Tyson Kidd ft. Cesaro páros is rivaldafénybe került úgymond. Én azt mondom, hogy jelenleg ez a legütőképesebb páros a WWE-nél. Igen, az Ascencion felé emelem, mert nekem speciel, nem igazán jön be a ringben mutatott színjátékuk. Én mindíg ilyen Highflyer párti voltam, és Tyson Kiddnek azért van néhány faszántos mozdulata. Az is igaz, hogy ey 5 TT csapatból álló mezőnyből nem nehéz kiemelkedni.

sd_806_photo_063-4212875602.jpg

Na és a Rusev Széna szegmens. Én konkrétan itt szartam be, bár nem is tudom miért. Hát ki más lehetne az első a rosterből aki megveri Oroszország szépét, ha nem a 549654-szörös bajnok Széna Jani. Gondolkoztam is, hogy vajon most a RR lejártával mi lesz vele, mert csak nem küldhetik megint Lesnarhoz. Erre ez történik. Cena a US övért. Nos...Ezt kétfélekéépen lehet értelmezni. Vagy elmegy levezetni, mint a focisták mostanában az arab csapatoknál, vagy pedig újabb reputációt akarnak szerezni neki, azzal, hogy megveretik vele Rusevet, akit a teljes WWE közönsége utál. Mindkettő elképzelhető, és én 80 százalékig biztos vagyok abban, hogy megveri Rusevet Mr. Amerika Kapitány, és ő lesz az ország hőse (megint). Furcsa lehet elképzelni Cenat US bajnokként és ez az egyetlen ami kételkedésre okot ad számomra, de a FastLane-en majd meglátjuk, mit is terveznek Müzlivel.

sd_806_photo_085-2365319657.jpg

Page hálIstennek megy vissza a bajnoki övre, de nagon csekély esélyét látom annak, hogy meg is szerzi. Pedig higyjétek el én lenné az egyik legboldogabb ha így történne, de ez a heel testvérpáros nagyon megerősödött karaktert kapott, és kétlem hogy Paige, aki ezelőtt volt bajnok, elvenné Nikkitől.

Az Ascencion újabb áldozata a cirkuszista akrobata csapat lett. Oké eddig, hogy megvertek mindenkit, de könyörgöm ne csinálját azt amit Rusevvel hogy 3 éven át veretlenek lesznek, mert az annyira visszataszító, hogy nagyon. Függetlenül attól, hogy face, vagy heel az illető csapat.

sd_806_photo_096-216631570.jpg

Na és a főesemény. Jó meccs lehetett volna HA: a szereplők nem azok lettek volna akik. Mármint, nyilván ez elsőre hülyén hangzik, én például rühellem nézni Bryant a ringben. nem bírom. Folyamatosan ugrál összevissza, amikor ő dominál, a közönség meg csak boostolja az idióta chantekkel. Kane pedig... Leírtam már előbb, neki már rég nem a ringben a helye. Borzalmasan lomha, köregedett már dehát az amerikaiak ezt nem képesek felfogni, és a mosott agyukkal úgyis csak azt látját, hogy Daniel Byan megverte a nagy vörös szörnyet. Nagy lófaszt. Vonuljon már vissza, nem tudom miért csinál hülyét magából. A meccs maga elment, bár bevallom néha nekifogtam Aknakeresőzni, mert volt pár unalmas rész benne. Amikor megtudtam, hogy DB és Kane egy koporsó meccsen vesz részt, elkezdtem reménykedni, hogy Kane eltemeti a kecskét és soha többé nem látjuk viszont, dehát ez az álomkép is úgy omlott bennem össze, mint a kártyavár a meccs folyamán.

sd_806_photo_113-3046677922.jpg

 Túl vagyunk tehát egy újabb szar Smackdownon. Hozzászokhatunk lassan, hogy ennek az adásnak a sztorialakító szerepe nagyon csekély, és meg kell tanulnunk elfoggadni, hogy Smackdown a teljes mértékű alárendeltje lett a Raw-nak. Kedden jövünk a RAW-al, ami egy egészen titokzatos meglepetést hordoz magával, ugyanis Tripple H valami óriási dolgot szeretne bejelenteni, amitől felrobban majd az aréna. Addig is olvassátok a blogot, jó szórakozást rajta, sziasztok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eszkofoci.blog.hu/api/trackback/id/tr937124525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egy szubjektív, kritikus oldal
süti beállítások módosítása